marți, 1 noiembrie 2011

MUSACA DE CARTOFI CU CARNE


Ingrediente:
  • 1 kg. cartofi
  • 1 kg. carne tocata de porc
  • 100 gr. orez
  • 2-3 cepe
  • 1/2 l suc de rosii sau 1 lingura pasta de rosii
  • sare
  • piper
  • patrunjel verde
  • ulei
 Cartofii se curata de coaja si se taie felii cit mai subtiri.Intr-o cratita punem ceapa taiata marunt in ulei la calit,punem si carnea si lasam la calit pina scade zeama ce o lasa carnea.Orezul il spalam si il punem peste carne dupa ce aceasta s-a calit si am luat-o de pe foc.Punem sare si piper dupa gust.Intr-o tava mai inalta punem putin ulei, asezam jumatate din cartofi,sare si piper dupa gust,punem carnea si cealalta jumatate de cartofi sare si piper dupa gust.Turnam sucul  de rosii,iar restul completam cu apa pina la nivelul cartofilor,acoperim tava cu folie de aluminiu si dam la cuptor pina scade zeama.Inainte  de a fi gata scoatem folia de aluminiu si ii mai lasam 10 minute la cuptor.Deasupra punem patrunjel verde tocat marunt.POFTA BUNA! 


4 comentarii:

  1. Nu am mai facut de ceva timp musaca de cartofi , mi-e dor . Arata foarte imbietor a ta .

    RăspundețiȘtergere
  2. Da chiar nu am mai servit de muulti ani o musaca!...Mi ai facut o poftaa.....ca mi vine sa ma infig in pozele tale!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm tare buna mancarica, cat de curand voi face si eu! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere