marți, 12 iulie 2011

PAVLOVA




Am vazut acest minunat desert pe mai multe bloguri si mi-am zis sa-l fac si eu.
Ingrediente:
  • 6 albusuri
  • 360 gr. zahar
  • 3 lingurite otet
  • 3 lingurite amidon alimentar
  • un praf de sare
Se bat albusurile spuma cu un praf de sare si zaharul pus treptat pina zaharul se topeste si  devin luciase(ca la bezea).Se  pune otetul si amidonul si se bate in continuare pina se omogenizeaza bine.Pe o foaie de copt se deseneaza un cerc,apoi se pune bezeaua cu posul.Eu neavind timp am pus bezeaua in forma de tort detasabila.Se usuca bezeaua timp de 75 minute cu usa cuptorului intredeschisa,dupa care se stinge focul si se lasa sa se mai usuce pina se raceste complet.A mea a iesit mai bronzata deoarece nu am respectat instructiunile de mai sus si am copt bezeaua timp de 10-15 minute si numai dupa aceea am intredeschis usa cuptorului.


Deasupra se pune frisca batuta(cit de multa vreti) si fructe proaspete sau din compot cum am pus eu.POFTA BUNA! 


3 comentarii:

  1. chiar ca e un desert minunat.eu insa ma tem rau de bezele.nu cred ca mi-ar iesi blatul de bezea :(
    felicitari,chiar arata bine si e decorata cu mult bun gust!

    RăspundețiȘtergere
  2. superb. arata foarte bine...si ce bezea "sanatoasa". cand mai faci da un chiot si la mine, ca doresc si eu o portie :)

    RăspundețiȘtergere