sâmbătă, 12 mai 2012

CHEC DE POST

Ingrediente:
  • 1 cana de zahar
  • 1 cana de apa
  • 1/2 cana ulei
  • 2 cani faina
  • 1 esenta de vanilie
  • 1 praf de copt
  • un praf de sare
In plus mai avem nevoie de:
  • 3 linguri nuca de cocos
  • 2 linguri de dulceata
  • 1 lingura buna de cacao
  Intr-un bol se pune zaharul,apa uleiul si esenta de vanilie.Se amesteca cu mixerul pina se topeste zaharul,dupa care se pune faina cernuta amestecata cu praful de copt si praful de sare.Compozitia obtinuta se imparte in doua.Intr-o parte punem dulceata cu cacaua,iar in cealalta parte punem nuca de cocos.Punem compozitia in tava de chec tapetata cu hirtie de copt si dam la cuptor pina devine auriu.Facem testul cu scobitoarea.POFTA BUNA!

Sursa: Miha.

 














10 comentarii:

  1. Foarte fain si pufos ti-a iesit! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Miha de apreciere,dar sa sti ca este foarte bun si la gust.

    RăspundețiȘtergere
  3. acum am terminat checul, eu am folosit dulceata de nuci verzi in partea cu cacao, iar in cealalta am pus cocos......un deliciu

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum il fac. Nu am pus dulceata si doar cacao si nuca de cocos. Mmm...de abia astept sa vad ce iese. Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. Si din aceasta compozitie ies doua checuri sau doar unul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din aceasta compozitie iese doar un singur chec.Scuze de intirzierea raspunsului.

      Ștergere
    2. arata foarte bine...maine vreau sa-l fac si eu. in poza pare sa fie tava mai mare decat cea obisnuita de chec, pare mai mult de cozonac pentru ca a iesit foarte mare. este doar din cauza pozei?

      Ștergere
  6. Mi -a iesit umed si sfaramicios cu toate ca a trecut testul scobitorii

    RăspundețiȘtergere
  7. este vreo problema daca nu punem gem ??

    RăspundețiȘtergere