duminică, 27 mai 2012

PASTA DE GHIMBIR CU USTUROI

 Ador ghimbirul si imi place sa-l folosesc aproape la orice.Iar pentru faptul ca a inceput sa devina indispensabil din bucataria mea si ca l-am gasit la un pret destul de mic(4 lei/kg. la Lidl)m-am gindit sa imi fac provizie si pentru iarna.Reteta este foarte simpla.Avem nevoie de:
  • 300 gr. ghimbir
  • 200 gr. usturoi
Se curata usturoiul si ghimbirul de coaja,se taie ghimbirul in bucati mai mari si se pun in vasul de la blender sau robot unde le mixam pina devin pasta.Eu nu am curatat coaja de pe ghimbir ci l-am spalat foarte bine.Se pune pasta rezultata in pahare de unica folosinta si se baga in lada(congelator).Aceasta pasta o folosesc la tocanite,chiftelute,marinada.

 P.S.-Mi-am facut si pasta simpla de ghimbir(fara usturoi) pe care o voi folosi la diverse deserturi. 

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu