joi, 17 mai 2012

PRAJITURA TURNATA CU BRINZA

Aceasta este o prajitura foarte buna,pufoasa si rapid de facut.Reteta o am de mult timp de la nasa sotului meu de la care am aproape toate retetele mele de prajituri.
Ingrediente:
  • 2 oua
  • 9 linguri ulei
  • 9 linguri lapte
  • 9 linguri zahar
  • 12 linguri de faina
  • 1 plic praf de copt
  • 2 pliculete de zahar vanilat
  • un praf de sare
Pentru umplutura de brinza:
  • 500 gr. brinza dulce
  • 4 oua
  • 4 linguri gris
  • 4-5 linguri zahar
  • 1 mina buna de stafide
  • coaja de lamiie (optional)
Se amesteca toate la un loc intr-un castron.
 
Intr-un castron se bat cu mixerul ouale cu zaharul,praful de sare,zaharul vanilat,dupa care se adauga uleiul,laptele si la urma faina amestecata cu praful de copt.Turnam jumatate din aluat intr-o tava cu hirtie de copt sau unsa cu unt si tapetata cu faina si dam la cuptor la foc potrivit pentru 10 minute,dupa care scoatem tava,punem amestecul de brinza,restul de aluat si dam din nou la cuptor pina se rumeneste frumos.Se lasa la racit in tava dupa care se pudreaza cu zahar si se portioneaza dupa preferinta.POFTA BUNA! 




















2 comentarii:

  1. Molto buona...ti è venuta benissimo.


    ciao

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super!! Felicitari!!
    Aproximativ acceasi reteta o fac si eu si se termina cat ai clipi!!

    RăspundețiȘtergere