joi, 12 ianuarie 2012

FURSECURI CU NUCSOARA SI SCORTISOARA (SNICKERDOODLES)


Aceasta reteta am gasit-o pe blogul Laurei,careia ii multumesc foarte mult pentru aceste minunate fursecuri.Am mai modificat-o putin deoarece eu la fursecuri folosesc si untura pentru a fi mai fragede,iar in loc de ou intreg pun doar galbenusul.Sint foarte bune,iar aroma lor se potriveste de minune cu aromele iernii si merg foarte bine linga un pahar cu lapte.
Ingrediente:
  • 125 gr. unt sau margarina
  • 100 gr. untura
  • 150 gr. zahar pudra
  • 2 galbenusuri
  • 1 esenta de vanilie
  • 1 lingurita de bicarbonat
  • 1/2 lingurita nucsoara
  • 50 gr. nuci macinate
  • 400 gr. faina
  • un praf de sare
Iar pentru tavalit avem nevoie de:
  • 2 linguri scortisoara
  • 2 linguri zahar
  Se mixeaza untul(margarina) si untura cu zaharul,praful de sare,galbenusurile si esenta de vanilie pina devine ca o crema.
Separat amestecam faina cu bicarbonatul,nucsoara si nucile macinate dupa care se cern peste compozitia de mai sus.Se amesteca totul bine,se inveleste  aluatul in folie alimentara dupa care se da la frigider pentru circa 1 ora(eu le-am lasat peste noapte).
Din aluat se fac bilute de marimea unei nuci care se tavalesc prin zaharul tos amestecat cu scortisoara.Se pun in tava pe hirtie de copt si se coc in cuptorul incins in prealabil 10-12 minute.Se scot pe un gratar si se lasa sa se raceasca.POFTA BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu