vineri, 20 aprilie 2012

PANCAKES CU BANANE SI MIERE

Ingrediente:
  • 3 oua mari
  • 250 gr. faina
  • 300 ml. lapte
  • 1 lingurita praf de copt
  • 2-3  linguri zahar
  • esenta de vanilie
  • un praf de sare
Se separa ouale,iar galbenusurile le mixam cu zaharul pina isi dubleaza volumul.Peste galbenuse se pune laptele si esenta de vanilie mixind in continuare.La compozitia de galbenuse adaugam faina amestecata cu praful de copt si praful de sare.Albusele le batem spuma ,dupa care le incorporam usor la compozitia de galbenusuri.Intr-o tigaie de teflon incinsa si unsa cu putin ulei turnam jumatate de polonic din compozitie,iar cind a inceput sa se formeze gauri pe suprafata pancake-ului il intoarcem pe partea cealalta si mai lasam citeva secunde.Se servesc cu ce doriti.Eu le-am servit cu banane si miere.POFTA BUNA!

 

  










Un comentariu:

  1. Am tot zis ca fac si eu pancakes. Cand eram mica mami le spunea nanghite. Chiar am un litru de lapte cu care trebuie sa fac ceva. Iata o idee minunata!

    RăspundețiȘtergere