luni, 5 aprilie 2010

TIRAMISU ECONOMIC

Pentru aceasta reteta avem nevoie de:
  • 400 gr. piscoturi
  • 150 ml. cafea
  • 100 gr. brinza topita cu smintina
  • 100 gr. zahar pudra
  • 200 gr. iaurt natural
  • 100 gr. frisca
  • cacao
Eu am folosit brinza topita cu smintina de la Hochland.

Se amesteca brinza topita cu zaharul(cu mixerul) si se adauga iaurtul.Cind s-a topit zaharul se adauga frisca batuta si se amesteca usor de jos in sus.

Pe un platou aranjam piscoturile pe un rind si le insiropam cu cafea rece amestecata cu putin rom sau fernet.

Punem crema in strat de 1 cm. si asezam alt strat de piscoturi, dar de data asta invers asezate.Insiropam din nou si iarasi punem crema.Repetam operatia pina se termina crema si piscoturile.Deasupra trebuie sa ramina crema.

Deasupra cernem cacao si dam la rece pentru cel putin 2-3 ore.POFTA BUNA!


2 comentarii:

  1. Foarte bine arata... nu am mai auzit ca se poate face si cu branza topita cu smantana... trebuie sa fie bun...Sarbatori fericite in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Felis.Da intradevar nici eu nu mai auzisem,iar gustul dintre cel cu mascarpone si acesta nu difera deloc.Reteta o am de la o colega de serviciu.O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere