duminică, 11 aprilie 2010

CIORBA CU OUA OMLETA

Aceasta ciorba o stiu de la soacra mea,numai ca eu i-am facut putine modificari pentru gustul meu.Iar acum sa va spun si cum se face.
INGREDIENTE:
  • 6-7 OUA
  • 1 CEAPA
  • PATRUNJEL VERDE
  • BOIA
  • SARE
  • PIPER
  • 2 LINGURI MARI DE FAINA
  • 1 LINGURA MARE DE GRIS
  • 1 LINGURA MARE FAINA DE MALAI
  • ULEI
Prima data curatam ceapa,o tocam marunt si o punem in oala in care pregatim ciorba impreuna cu 1 lingura faina alba,boia si ulei.Le punem pe foc, iar cind uleiul s-a incins punem apa,mestecam si lasam sa fiarba.Intre timp pregatim omleta.Batem ouala ca la omleta,punem sare,piper,restul de faina alba,malaiul si grisul.Amestecam bine si punem omleta in tigaie cu ulei incins.Al meu nu prea era incins(uleiul).


Omleta o prajim pe ambele parti.

Iar cind este gata o scoatem, o taiem cubulete si o punem in oala cu ciorba sa fiarba.Lasam pe foc timp de 10-15 minute.Potrivim ciorba de sare,o tragem de pe foc si punem patrunjelul verde.POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu