duminică, 18 decembrie 2011

BRIOSE CU CAFEA SI NUCI

De cind am descoperit reteta de chec economic pe blogul Laurei nu am mai incercat alte retete nici de chec,dar nici de briose.Este o reteta simpla si deosebit de gustoasa.Iar dupa cum spunea si Laura ,daca adaugam unul sau doua ingrediente in plus putem face niste briose sau chec cu ce aroma dorim.
Ingrediente:

  • 2 oua
  • 1 cana de zahar
  • 1/2 cana lapte
  • 1/2 cana ulei
  • 2 cani faina
  • 1 plic praf de copt
  • 1 lingura de ness
  • 100 gr. nuci prajite 
Se face compozitia ca la checul economic,iar la final se pune nessul si nuca.Se pune aluatul in forme de briose si se da la cuptor la foc potrivit pentru circa 30 minute(aicea depinde si de cuptor oricum stati cu ochii pe ele).POFTA BUNA! 






2 comentarii:

  1. Briosele tale arata fantastic! Te invit cu mare drag la Provocarea “Reteta mea de suflet pe anul 2011”! Haide sa impartasim cele mai frumoase si mai dragi moment ale anului 2011!
    http://andreeachinesefood.blogspot.com/2011/12/provocare-reteta-mea-de-suflet-pe-anul.html
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lili, draga mea, te pup duuulce tare pentru realizarea acestor mini-checuri cu cafea :P
    Arata delicios!!!!!!!!!!!!!!
    Ma bucur din tot sufletul ca ai pus in practica checul meu simplu, si ca ai descoperit ca e grozav in orice alta varianta ;)

    RăspundețiȘtergere