marți, 5 aprilie 2011

TRANDAFIRI CU NUCA DE COCOS

 Sint foarte bune aceste fursecuri.Ti se topesc in gura.Imi pare rau ca nu am poze mai detaliate,deoarece este una dintre retetele de prajituri facute pentru botez(de aceea nu am avut timp pentru mai multe poze).Pentru ele avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
  • 500 gr. faina
  • 4 galbenusuri
  • 150 gr. margarina(unt)
  • 100 gr. untura
  • 10 gr. drojdie
  • 1 lingurita de zahar
  • 1 plic de praf de copt
  • 50 ml. lapte
Din toate aceste ingrediente se face un aluat,pe care il invelim in folie alimentara si il punem la frigider pentru 30 minute.Scoatem aluatul si il impartim in 6 bucati.
Pentru umplutura pregatim o bezea:
  • 4 albusuri
  • 300 gr. zahar
  • 100 gr. nuca de cocos
Se bat albusurile spuma tare cu zaharul, iar la urma inglobam nuca de cocos.

Luam o bucata de aluat si o intindem cu sucitorul mai mult pe lungime decit pe latime.Punem peste aluat 2-3 linguri bezea si rulam.Feliem ruloul obtinut cu o ata mai tare sau cum am facut eu cu sirma de la taietorul de tort.Feliile trebuie sa fie de latimea unui deget.Le punem invers in tava pe hirtie de copt si le dam la cuptorul incalzit dinainte pina incep sa se rumeneasca.Dupa ce s-au racit se dau prin zahar pudra.POFTA BUNA!

Un comentariu: