duminică, 1 august 2010

MINI TARTE CU FRUCTE

 Pentru aluat avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
  • 250 gr. faina
  • 90 gr. unt la temperatura camerei
  •   75 gr. zahar pudra
  • 2 galbenuse
  •  1 plic de zahar vanilat
  • 3 linguri de apa 
  • sare
Se framinta din toate ingredientele un aluat,pe care il punem in folie alimentara pentru 30 minute la frigider.Dupa 30 minute scoatem aluatul din frigider si il intindem pe masa de lucru in foaie subtire.Decupam cu paharul cerculete,pe care le punem in formele de tarte(cosulete),intepam aluatul cu furculita,le asezam pe o tava si le introducem la cuptor pentru 15 minute(pina se rumenesc putin pe margini).

 CREMA:
  • 3 galbenuse
  • 3-4 linguri de zahar
  • 1 lingura de amidon alimentar
  • esenta de vanilie
  • 500 ml. lapte
Le amestecam toate la un loc si le fierbem pina se ingroasa crema.Cu aceasta crema umplem tartele si le decoram cu fructe.POFTA BUNA! 

4 comentarii:

  1. Foarte bine arata,Lili draga mea ce tare ma bucur ca pot intra pe blogul tau,de foarte multa vreme nu am putut sa intru,dar acum vad ca pot si ma bucur din suflet,te pup si-ti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela draga ma bucur nespus de mult sa aud ca se poate intra iar pe blogul meu.Imi cer mii de scuze,dar raminind acasa(pentru bebele care va veni pe lume)nu am avut altceva mai bun de facut decit sa"butonez"blogul.Imi pare nespus de rau pentru"incidentul"cauzat si promit sa nu mai"umblu"pe unde nu stiu.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lili frumoase tartele si delicioase....si felicitari pt bebele ce-l vei avea, am inteles bine, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Diana draga ai inteles foarte bine astept un bebe,care va veni pe lume(cu ajutorul lui Dumnezeu)prin noiembrie.Iti multumesc frumos pentru felicitari si apreciere.Te pup!O saptamina frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere